• 08.04.21, 13:15

Rademar on eriolukorrast nii mõndagi õppinud

Möödunud kevad tundub praegusega võrreldes paljuski korduvat, ent silma jääb ka erinevusi. Inimesed on vahepeal tervisekriisiga harjunud ja valitsev õhustik ei ole enam paaniline. Rademari juhatuse liige Marcus Juksari sõnul saab hiljutise märtsikuu kohta öelda “rahulik”, sest suur sporditarvete e-pood on eriolukorrast ja sellega kaasnenud koorumuse kasvust nii mõndagi õppinud.
Rademari sporditarvete kauplus Ülemiste keskuses.
  • Rademari sporditarvete kauplus Ülemiste keskuses.
  • Foto: Andres Haabu
“Kui kaubanduskeskused eelmisel kevadel koroonapandeemia tõttu ukses sulgesid, siis meenutas toonane olukord paanikat, kuid praegu ollakse rahulikud ja ootel,” rääkis Rademari juhatuse liige Marcus Juksar Äripäeva raadiosaates “E-kaubanduse areng ja tulevik”.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele