Koroonaepideemia kasvatas möödunud aastal tuntavalt kullerettevõtete olulisust terves maailmas elutähtsate saadetiste toimetajatena klientide ja ettevõteteni. Mahtude hüppelise suurenemise tulemusel tõusis DPD grupi käive möödunud aastal 42% võrreldes 2019. aastaga.
Terves maailmas tegutsev DPD grupp toimetas möödunud aasta jooksul kohale kokku üle 1,9 miljardi saadetise, mis tähendab 7,5 miljonit pakki päevas. 2019. aastaga võrreldes tõusis saadetiste hulk ligi poole miljardi võrra.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.