Kuidas edukalt siseneda Saksamaa e-kaubanduse turule?
Koroonapandeemia on vallandanud e-kaubanduse buumi kogu maailmas, seejuures on Saksamaa kasvanud lõpptarbijale mõeldud B2C segmendis mahult teiseks suurimaks turuks Euroopas Suurbritannia järel, kirjutab EASi Saksamaa ekspordinõunik Leana Kammertöns.
Populaarseimad tootekategooriad on riided ja jalatsid, raamatud ning elektroonika. Tähelepanuväärne on ärikliendile mõeldud B2B segmendis toimunud suur käibekasv, mis viitab selle segmendi tähtsuse järkjärgulisele suurenemisele.
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.