Aatriumi sisustuskaubamaja juht: kauba ootejärjekord on pikenenud kuni kaks korda
Koroonakriis on kogu maailmas põhjustanud ulatuslikke tarneprobleeme ning mitmete materjalide defitsiiti. Seetõttu võivad tellitud kauba tootmis- ning tarneajad siingi olla häiritud, teatab Aatrium Sisustuskaubamaja.
Aatrium Sisustuskaubamaja tegevjuht Liina Kivimägi.
„Rohkem kui aasta vältel on käinud aktiivne kodusisustamine. Kuna paljud on juba pikka aega töötanud kodukontoris ning viibinud üldse rohkem kodus, siis sisustuskaupu ostetakse hoogsalt,“ ütleb Eesti suurima sisustuskeskuse Aatrium Sisustuskaubamaja tegevjuht Liina Kivimägi.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.