Autor: Kaubandus.ee • 10. mai 2021

Uuring: kas me pandeemia ajal reaalselt ka raha säästsime?

Pärast pandeemia-aastat on moemaailmas ja e-kaubanduses erakordne aeg uurimaks ja välja selgitamaks, kuidas eestlased pandeemiaga kohanesid ja kuidas muutusid ostuharjumused. Tehisintellektil põhinev moe-otsingumootor GLAMI.ee viis läbi uuringu Fashion (Re)search, mille tulemustest saame teada, kuidas hindavad eestlased möödunud aastat, millised on nende eelistused internetiostlemisel ja kuidas nad uusi brände avastavad.
GLAMI.ee kontor.

Moetööstusele on COVID-19 pandeemia tõttu kehtestatud piirangud kõige rohkem mõju avaldanud. Ettevõtted, kes olid 2020. aastal arvestanud suurema müügituluga, sattusid ühtäkki olukorda, kus tarbijate arv vähenes ja see tegi nende majanduslikule stabiilsusele palju kahju.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700