Autor: Kaubandus.ee • 10. mai 2021

Uuring: kas me pandeemia ajal reaalselt ka raha säästsime?

Pärast pandeemia-aastat on moemaailmas ja e-kaubanduses erakordne aeg uurimaks ja välja selgitamaks, kuidas eestlased pandeemiaga kohanesid ja kuidas muutusid ostuharjumused. Tehisintellektil põhinev moe-otsingumootor GLAMI.ee viis läbi uuringu Fashion (Re)search, mille tulemustest saame teada, kuidas hindavad eestlased möödunud aastat, millised on nende eelistused internetiostlemisel ja kuidas nad uusi brände avastavad.
GLAMI.ee kontor.

Moetööstusele on COVID-19 pandeemia tõttu kehtestatud piirangud kõige rohkem mõju avaldanud. Ettevõtted, kes olid 2020. aastal arvestanud suurema müügituluga, sattusid ühtäkki olukorda, kus tarbijate arv vähenes ja see tegi nende majanduslikule stabiilsusele palju kahju.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757