• 10.05.21, 16:23

Uuring: kas me pandeemia ajal reaalselt ka raha säästsime?

Pärast pandeemia-aastat on moemaailmas ja e-kaubanduses erakordne aeg uurimaks ja välja selgitamaks, kuidas eestlased pandeemiaga kohanesid ja kuidas muutusid ostuharjumused. Tehisintellektil põhinev moe-otsingumootor GLAMI.ee viis läbi uuringu Fashion (Re)search, mille tulemustest saame teada, kuidas hindavad eestlased möödunud aastat, millised on nende eelistused internetiostlemisel ja kuidas nad uusi brände avastavad.
GLAMI.ee kontor.
  • GLAMI.ee kontor.
Moetööstusele on COVID-19 pandeemia tõttu kehtestatud piirangud kõige rohkem mõju avaldanud. Ettevõtted, kes olid 2020. aastal arvestanud suurema müügituluga, sattusid ühtäkki olukorda, kus tarbijate arv vähenes ja see tegi nende majanduslikule stabiilsusele palju kahju.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele