Autor: Kristofer Browall • 11. mai 2021

Lisasamm viimasel miilil

E-kaubanduse UX konverentsil rääkis tehnoloogiaettevõtte StrongPointi e-kaubanduse tehnoloogia arendusjuht Kristofer Browall viimase miili lisasammust.

Pärast meelepärase e-poe leidmist ja tellimuse esitamist jõutakse järgmisse etappi, mis on kliendi jaoks olulise – ostu kättesaamise mugavus. Kuidas saaks e-poe pidaja viimase miili teenusega kliendile veelgi enam vastu tulla? Millised head tavad on jaekaupmehed juba kasutusele võtnud? Ja kus oleks veel arenguruumi?

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757