• 11.05.21, 13:36

Lisasamm viimasel miilil

E-kaubanduse UX konverentsil rääkis tehnoloogiaettevõtte StrongPointi e-kaubanduse tehnoloogia arendusjuht Kristofer Browall viimase miili lisasammust.
Pärast meelepärase e-poe leidmist ja tellimuse esitamist jõutakse järgmisse etappi, mis on kliendi jaoks olulise – ostu kättesaamise mugavus. Kuidas saaks e-poe pidaja viimase miili teenusega kliendile veelgi enam vastu tulla? Millised head tavad on jaekaupmehed juba kasutusele võtnud? Ja kus oleks veel arenguruumi?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele