Prisma emafirma S-Grupp sõlmis koostööleppe Prantsuse jaekaubandusketi Carrefouriga. Koostöö hõlmab ka teisi Põhjamaade ühistuid, nagu Norra, Rootsi ja Taani Coop.

- Prisma Rainbow' sari saab täiendust koostööst prantslastega.
- Foto: Pärlin Liina
"Carrefour on üks maailma suurimaid jaekaubanduskette ja see näitab, kui kasulik see koostöölepe meile on. Kuigi S-Grupp on Soomes suur kaubanduskontsern, siis maailma mastaabis oleme väikesed. Meie klientidele tähendab koostöö Carrefouriga soodsama hinnaga oma kaubamärgi tooteid ja tootevaliku laienemist," ütles pressiteates S-Grupi keskühistu asejuht Arttu Laine.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.