Silvano Fashion Group avaldas peale börsi sulgumist 2021. aasta esimese kvartali tulemused, millest selgus, et aasta varasemaga võrreldes käive langes, aga puhaskasum kerkis.
Silvano Fashion Grupp pesukauplus Kristiine keskuses.
Foto: Meeli Küttim
Rõivatootmis- ja müügiettevõtte käive oli esimeses kvartalis 10,265 miljonit eurot, langedes võrreldes eelmise aasta sama ajaga 11,1%. Jaemüügi käive vähenes 18,6%.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.