Kantar Emor: Eesti inimeste lemmikbrändid on YouTube, Google ja Coop
Kantar Emor viis sel kevadel 12. korda läbi Eesti elanike lemmikbrändide uuringu. Tänavust edetabelit juhib YouTube, millele järgnevad Google, Coop ja ERR. Eestimaalaste kauaaegne lemmik Kalev on langenud esikolmikust välja.
COOP
Edetabeli liidri, YouTube’i positsioon on olnud viimased neli aastat väga stabiilne – viimased kaks aastat on olnud edetabeli esimene ja eelneval kahel aastal teisel kohal. YouTube’i eelistajate hulgas on rohkem nooremapoolseid (kuni 35-aastaseid) mehi, kelle jaoks on see bränd selgelt esimene, ülejäänud järgnevad juba selge vahega.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.