Ainult tellijatele
Autor: Kaubandus.ee • 21. juuni 2021
Ainult tellijatele

Ekspert annab nõu, kuidas kasvatada müüki internetis

Viimaste aastate tarbimistrendid näitavad, et suur osa jaekaupade müügist on kolinud internetti. Baltikumi juhtiva interneti kaubanduskeskuse Kaup24 kauplemisplatvormi juht Raimondas Žilėnas toob välja viis kriteeriumit, millele väikeettevõtted või e-müügiga alustajad peaksid mõtlema oma tegevuse planeerimisel.

interneti kaubanduskeskuse Kaup24 kauplemisplatvormi juht Raimondas Žilėnas

Laias laastus on oma toodete veebis müümiseks kaks varianti – ehitada ise üles enda toodetele sobivaim e-pood või kasutada juba olemasolevaid müügiplatvorme. Viimane on kasulik ennekõike neile, kellel ei ole oma e-poe ehitamiseks ja toodete reklaamimiseks või tarneks piisavalt vahendeid ja aega.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700