Autor: Kaubandus.ee • 21. juuni 2021

Ekspert annab nõu, kuidas kasvatada müüki internetis

Viimaste aastate tarbimistrendid näitavad, et suur osa jaekaupade müügist on kolinud internetti. Baltikumi juhtiva interneti kaubanduskeskuse Kaup24 kauplemisplatvormi juht Raimondas Žilėnas toob välja viis kriteeriumit, millele väikeettevõtted või e-müügiga alustajad peaksid mõtlema oma tegevuse planeerimisel.
interneti kaubanduskeskuse Kaup24 kauplemisplatvormi juht Raimondas Žilėnas

Laias laastus on oma toodete veebis müümiseks kaks varianti – ehitada ise üles enda toodetele sobivaim e-pood või kasutada juba olemasolevaid müügiplatvorme. Viimane on kasulik ennekõike neile, kellel ei ole oma e-poe ehitamiseks ja toodete reklaamimiseks või tarneks piisavalt vahendeid ja aega.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757