• 06.07.21, 12:43

Eesti ostjad planeerivad oste, käivad vähem kauplustes ja ostavad rohkem veebipoest

Pandeemia muutis Eesti elanike ostuharjumusi. Turu-uuringufirma NielsenIQ tõdeb, et alates piirangute algusest kasvas veebikaubanduse populaarsus, füüsilistesse kauplustesse minnakse harvem ja seal viibitakse vähem aega. Märgatavalt sagedamini planeeritakse oste pikemaks ajaks ja ostetakse rohkem. Pandeemia tõttu lühenenud reisimarsruudid kasvatasid väikeste kaupluste tähtsust.
Eesti ostjad planeerivad oste, käivad vähem kauplustes ja ostavad rohkem veebipoest
  • Foto: Liis Treimann
Turu-uuringufirma NielsenIQ poolt käesoleva aasta veebruaris korraldatud tarbijaküsitluste andmeil mõjutasid pandeemia ja teine range karantiin ka ostjate lojaalsust: kümnendik ostjatest vahetas pandeemiast tingituna kauplust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.25, 08:30
Samm-sammult ja nutikalt: kuidas muuta oma e-pood rahvusvaheliseks edulooks?
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele