• 06.07.21, 12:43

Eesti ostjad planeerivad oste, käivad vähem kauplustes ja ostavad rohkem veebipoest

Pandeemia muutis Eesti elanike ostuharjumusi. Turu-uuringufirma NielsenIQ tõdeb, et alates piirangute algusest kasvas veebikaubanduse populaarsus, füüsilistesse kauplustesse minnakse harvem ja seal viibitakse vähem aega. Märgatavalt sagedamini planeeritakse oste pikemaks ajaks ja ostetakse rohkem. Pandeemia tõttu lühenenud reisimarsruudid kasvatasid väikeste kaupluste tähtsust.
Eesti ostjad planeerivad oste, käivad vähem kauplustes ja ostavad rohkem veebipoest
  • Foto: Liis Treimann
Turu-uuringufirma NielsenIQ poolt käesoleva aasta veebruaris korraldatud tarbijaküsitluste andmeil mõjutasid pandeemia ja teine range karantiin ka ostjate lojaalsust: kümnendik ostjatest vahetas pandeemiast tingituna kauplust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.06.25, 15:57
Millised on nutikad lahendused kauba liigutamiseks?
Iga päev liiguvad tuhanded kaubad ladudest poodidesse, ehitusobjektidele, tööstustesse ja mujale. Toimiva tarneahela üheks aluseks on nutikas kaubakäsitlus. See, kuidas kaupa liigutatakse, mõjutab otseselt töö sujuvust, töötajate heaolu ja kauba seisukorda. Loe, kuidas õigesti valitud tõsteseadmed muudavad kauba teisaldamise kiiremaks, lihtsamaks ja ohutumaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele