• 06.07.21, 12:43

Eesti ostjad planeerivad oste, käivad vähem kauplustes ja ostavad rohkem veebipoest

Pandeemia muutis Eesti elanike ostuharjumusi. Turu-uuringufirma NielsenIQ tõdeb, et alates piirangute algusest kasvas veebikaubanduse populaarsus, füüsilistesse kauplustesse minnakse harvem ja seal viibitakse vähem aega. Märgatavalt sagedamini planeeritakse oste pikemaks ajaks ja ostetakse rohkem. Pandeemia tõttu lühenenud reisimarsruudid kasvatasid väikeste kaupluste tähtsust.
Eesti ostjad planeerivad oste, käivad vähem kauplustes ja ostavad rohkem veebipoest
  • Foto: Liis Treimann
Turu-uuringufirma NielsenIQ poolt käesoleva aasta veebruaris korraldatud tarbijaküsitluste andmeil mõjutasid pandeemia ja teine range karantiin ka ostjate lojaalsust: kümnendik ostjatest vahetas pandeemiast tingituna kauplust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele