• 06.07.21, 12:43

Eesti ostjad planeerivad oste, käivad vähem kauplustes ja ostavad rohkem veebipoest

Pandeemia muutis Eesti elanike ostuharjumusi. Turu-uuringufirma NielsenIQ tõdeb, et alates piirangute algusest kasvas veebikaubanduse populaarsus, füüsilistesse kauplustesse minnakse harvem ja seal viibitakse vähem aega. Märgatavalt sagedamini planeeritakse oste pikemaks ajaks ja ostetakse rohkem. Pandeemia tõttu lühenenud reisimarsruudid kasvatasid väikeste kaupluste tähtsust.
Eesti ostjad planeerivad oste, käivad vähem kauplustes ja ostavad rohkem veebipoest
  • Foto: Liis Treimann
Turu-uuringufirma NielsenIQ poolt käesoleva aasta veebruaris korraldatud tarbijaküsitluste andmeil mõjutasid pandeemia ja teine range karantiin ka ostjate lojaalsust: kümnendik ostjatest vahetas pandeemiast tingituna kauplust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.06.25, 09:00
Dokumentide väljastamine Selverist kahekordistus
Eestlased on Selverist dokumentide väljastamise teenuse hästi omaks võtnud. Kui mullu võeti Selveri kauplustest viie kuuga välja 17 000 ID-kaarti, elamisluba või passi, siis tänavu juba 33 500.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele