Autor: Kaubandus.ee • 8. juuli 2021

Omniva on Telia esimese iseteenindusesinduse ametlik tarnepartner

Telia avas maikuu keskel Tartu Lõunakeskuses koostöös Cleveroni ning Omnivaga oma esimese iseteenindusesinduse. Maailmamastaabis ainulaadse lahenduse ametlik logistikapartner on pilootprojekti raames Omniva.

Augustikuu keskpaigani töötava projekti eesmärk on testida lahendust, mis saaks hakata tulevikus asuma regioonides, kus Telial hetkel esindust pole, aga klientidel on jätkuvalt soov oma seadmeid välja vahetada, uusi soetada või tellitud kaupa mugavalt kätte saada. Kõik kaubad toimetab Telia esimesse iseteenindusesindusse Omniva.

Omniva müügiosakonna juhataja Kristo Kõivumägi sõnul on Telia iseteenindus märgilise tähendusega innovaatiline lahendus ja ettevõttel on au seda pilootprojekti käigus logistikapartnerina toetada. ,,Omniva on alati avatud koostööprojektideks, kus saame oma teadmiste ja võimalustega klientidele abiks olla ning käima lükata selliseid ägedaid piloote,’’ ütles Kõivumägi.

Kirjeldatud esindusse sisenenud klient saab puutetundliku ekraani abil ühenduse Telia kõnekeskuse konsultandiga. Ekraani juurde kuuluva makselahenduse kaudu saab kaupade eest tasuda ning seejärel sealtsamast, juba eelnevalt täidetud pakirobotist koodi abil oma vajalikud asjad kohe välja võtta. Eeltäidetud pakirobotist saab seejuures kätte nii digibokse, ruutereid, SIM-kaarte kui ka näiteks telefone..

Telia Lõunakeskuse esindus jätkab paralleelselt iseteenindusesinduse kõrval oma tavapärast tööd.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700