• 09.07.21, 09:51

Klient on siiski inimene

Aeg-ajalt tasub hoog maha võtta ka müügis, et suure usu ja müügitehnika kõrvalt tulla tagasi "baastasemele", kirjutab Rait Videvik enda blogis.
Klient on siiski inimene
  • Foto: Ben Sweet on Unsplash
Sest klient on ka inimene ja tal on samad "mured", kui sul. Ja kui sa nendega ei arvesta, siis võid jääda "lõksu", kus sinu oskused ei aita nii palju, kui võiks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele