Autor: Rait Videvik • 9. juuli 2021

Klient on siiski inimene

Aeg-ajalt tasub hoog maha võtta ka müügis, et suure usu ja müügitehnika kõrvalt tulla tagasi "baastasemele", kirjutab Rait Videvik enda blogis.
Foto: Ben Sweet on Unsplash

Sest klient on ka inimene ja tal on samad "mured", kui sul. Ja kui sa nendega ei arvesta, siis võid jääda "lõksu", kus sinu oskused ei aita nii palju, kui võiks.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757