Eestlased on IKEA hästi vastu võtnud, piirangud avaldasid käibele positiivset mõju
Värskelt Äripäeva Infopanka jõudnud Runikon Retaili majandusaasta aruandest selgub, et eestlased on Ikea tellimis- ja väljastupunkti hästi vastu võtnud ning ettevõtte esimene tegevusaasta lõppes kasumiga, mis moodustas 4,5 miljonit eurot.
29. augustil 2019. aastal avati Tallinnas Ikea tellimis- ja väljastuspunkt
Foto: LIIS TREIMANN
Runikon Retail opereerib Eestis IKEA tellimis- ja väljastuspunkti frantsiisilepingu alusel, mis avati 28. augustil 2019. Käesolev majandusaasta oli ettevõttele esimene tegevusaasta. Ettevõte kirjutab oma majandusaasta aruandes, et piirangud avaldasid käibele positiivset mõju.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.