• 14.07.21, 09:11

Eestlased on IKEA hästi vastu võtnud, piirangud avaldasid käibele positiivset mõju

Värskelt Äripäeva Infopanka jõudnud Runikon Retaili majandusaasta aruandest selgub, et eestlased on Ikea tellimis- ja väljastupunkti hästi vastu võtnud ning ettevõtte esimene tegevusaasta lõppes kasumiga, mis moodustas 4,5 miljonit eurot.
29. augustil 2019. aastal avati Tallinnas Ikea tellimis- ja väljastuspunkt
  • 29. augustil 2019. aastal avati Tallinnas Ikea tellimis- ja väljastuspunkt
  • Foto: LIIS TREIMANN
Runikon Retail opereerib Eestis IKEA tellimis- ja väljastuspunkti frantsiisilepingu alusel, mis avati 28. augustil 2019. Käesolev majandusaasta oli ettevõttele esimene tegevusaasta. Ettevõte kirjutab oma majandusaasta aruandes, et piirangud avaldasid käibele positiivset mõju.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele