• 26.07.21, 10:35

Digirevolutsioon, mis raamatukaupmehe tööd muudab

Rahva Raamatu juhatuse esimees Viljar Ots räägib, millised on olnud nende raamatukaupluse senised suurimad digirevolutsioonid ning millist muudatust ta näeb, et peagi nende tööd mõjutama hakkab.
Viljar Ots
  • Viljar Ots
  • Foto: Andras Kralla
Ots rääkis, et järgmise paarikümne aastaga muutub raamatukaupmehe töös väga palju. „Raamatu sünd ja tarbimine on olnud 500 aastat samasugune: kirjanik kirjutab, trükimasin trükib, inimene loeb paberilt. Viimase 20 aastaga oli meil esimene revolutsioon – e-raamat, mis andis võimaluse vahele jätta trükkimise etapp, lugeda paberi asemel ekraanilt ning väikese kaalu ja ruumi hinnaga võtta kaasa palju raamatuid,“ ütles Ots ning lisas, et e-raamat olnuks ka võimalus lisada tekstile interaktiivseid kaarte, helilõike jne, kuid sellised arengud levima ei hakanud ja praeguseks on e-raamat oma turuosa paberraamatule tagasi andmas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele