• 28.07.21, 10:21

Uuring: 75% eestlastest peab toiduhindu kalliks ja näeb turul ruumi uuele tegijale

Uuringufirma Norstat küsitluse kohaselt hindab 62% eestimaalastest toitu kalliks ja 13% väga kalliks. Ainult 1% vastanutest peab toitu odavaks. Kõige olulisemaks kriteeriumiks toidupoe valikul nimetavad eestlased kvaliteeti, selgub Lidl Eesti tellitud tarbimiskäitumise uuringust.
Lidl Pärnus
  • Lidl Pärnus
  • Foto: Kristo Mägi
Uuringust selgub, et hoolimata aasta alguses toimunud ja seni jätkuvatest jaekettide hinnakampaaniatest, peetakse toiduhindu jätkuvalt kalliks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele