• 28.07.21, 10:21

Uuring: 75% eestlastest peab toiduhindu kalliks ja näeb turul ruumi uuele tegijale

Uuringufirma Norstat küsitluse kohaselt hindab 62% eestimaalastest toitu kalliks ja 13% väga kalliks. Ainult 1% vastanutest peab toitu odavaks. Kõige olulisemaks kriteeriumiks toidupoe valikul nimetavad eestlased kvaliteeti, selgub Lidl Eesti tellitud tarbimiskäitumise uuringust.
Lidl Pärnus
  • Lidl Pärnus
  • Foto: Kristo Mägi
Uuringust selgub, et hoolimata aasta alguses toimunud ja seni jätkuvatest jaekettide hinnakampaaniatest, peetakse toiduhindu jätkuvalt kalliks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.11.25, 09:00
Efektiivne tarne, lihtne ärikasv
E-kaubanduse mahud kasvavad aasta-aastalt, sundides logistikasektorit kiiresti kohanema ning pakkuma ettevõtetele üha tõhusamaid, paindlikumaid ja jätkusuutlikumaid lahendusi. Balti riikides tegutsevatele ettevõtetele ei ole tõhus tarne enam pelgalt mugavus, vaid oluline strateegiline eelis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele