• 28.07.21, 10:21

Uuring: 75% eestlastest peab toiduhindu kalliks ja näeb turul ruumi uuele tegijale

Uuringufirma Norstat küsitluse kohaselt hindab 62% eestimaalastest toitu kalliks ja 13% väga kalliks. Ainult 1% vastanutest peab toitu odavaks. Kõige olulisemaks kriteeriumiks toidupoe valikul nimetavad eestlased kvaliteeti, selgub Lidl Eesti tellitud tarbimiskäitumise uuringust.
Lidl Pärnus
  • Lidl Pärnus
  • Foto: Kristo Mägi
Uuringust selgub, et hoolimata aasta alguses toimunud ja seni jätkuvatest jaekettide hinnakampaaniatest, peetakse toiduhindu jätkuvalt kalliks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:28
Kristo Timberg: kaupmehe eduvalemiks on paindlikkus, kohanemisvõime ja valmisolek pidevaks muutuseks
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele