Rimi kauplustes algas pilootprojekt, mis pakub klientidele võimalust skaneerida tooted sisse ostupuldi asemel oma mobiiliga. Mobiilne skaneerimine teeb ostuprotsessi veelgi kiiremaks ja mugavamaks ning tagab kontaktivaba ostlemise. Uus lahendus on Eestis veel suhteliselt vähe kasutusel ning Rimil on hea meel selle levikusse panustada.
"Tavakassad, iseteeninduskassad, ostupult ja nüüd ka mobiilirakendus - igal neist lahendustest on oma eelised. Seetõttu säilitame kauplustes erinevaid ostuvõimalusi ja paindlikku lähenemist, nii et iga klient saab valida ostude mahust ja tüübist lähtuvalt kõige mugavama lahenduse. Mobiilne skaneerimine on aga üks mugavamaid ja kiiremaid võimalusi ostlemiseks, pakkudes klientidele veel üht tööriista ostukogemuse laiendamiseks,” rõhutab Rimi turundusjuht Andrija Arro.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.