Rimi kauplustes algas pilootprojekt, mis pakub klientidele võimalust skaneerida tooted sisse ostupuldi asemel oma mobiiliga. Mobiilne skaneerimine teeb ostuprotsessi veelgi kiiremaks ja mugavamaks ning tagab kontaktivaba ostlemise. Uus lahendus on Eestis veel suhteliselt vähe kasutusel ning Rimil on hea meel selle levikusse panustada.
"Tavakassad, iseteeninduskassad, ostupult ja nüüd ka mobiilirakendus - igal neist lahendustest on oma eelised. Seetõttu säilitame kauplustes erinevaid ostuvõimalusi ja paindlikku lähenemist, nii et iga klient saab valida ostude mahust ja tüübist lähtuvalt kõige mugavama lahenduse. Mobiilne skaneerimine on aga üks mugavamaid ja kiiremaid võimalusi ostlemiseks, pakkudes klientidele veel üht tööriista ostukogemuse laiendamiseks,” rõhutab Rimi turundusjuht Andrija Arro.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Jõulud lähenevad ja koos nendega ka mitu suurt küsimust: mida seekord jõululauale panna, kes selle valmis teeb ja kuidas toitu säästlikult planeerida? Selveri lihameistrid ja pagarid on sel aastal aitamas nii traditsiooniliste maitseelamuste kui ka üllatavate uuendustega.