Autor: Kaubandus.ee • 3. august 2021

Rimi kliendid saavad nüüd kaupu mobiiltelefoniga skaneerida

Rimi kauplustes algas pilootprojekt, mis pakub klientidele võimalust skaneerida tooted sisse ostupuldi asemel oma mobiiliga. Mobiilne skaneerimine teeb ostuprotsessi veelgi kiiremaks ja mugavamaks ning tagab kontaktivaba ostlemise. Uus lahendus on Eestis veel suhteliselt vähe kasutusel ning Rimil on hea meel selle levikusse panustada.

"Tavakassad, iseteeninduskassad, ostupult ja nüüd ka mobiilirakendus - igal neist lahendustest on oma eelised. Seetõttu säilitame kauplustes erinevaid ostuvõimalusi ja paindlikku lähenemist, nii et iga klient saab valida ostude mahust ja tüübist lähtuvalt kõige mugavama lahenduse. Mobiilne skaneerimine on aga üks mugavamaid ja kiiremaid võimalusi ostlemiseks, pakkudes klientidele veel üht tööriista ostukogemuse laiendamiseks,” rõhutab Rimi turundusjuht Andrija Arro.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757