Autor: Kaubandus.ee • 11. august 2021

Uuring: eestlased unistavad poest, kus tasumine toimuks märkamatult ja automaatselt

Igal aastal muutuvad erinevad e-poed ja e-ostlemislahendused aina populaarsemaks ja viiruspandeemia on sellele veelgi hoogu andnud. Samas näitavad uuringud, et inimesed hindavad füüsilises poes ostlemist jätkuvalt kõrgelt.

„Uuring näitab selgelt, et kaubanduses on viimaste aastatega tehtud olulisi tehnoloogilisi uuendusi ja füüsilises poes ostlemine on inimeste jaoks jätkuvalt väga oluline osa poekogemusest. Lisaks tuleb uuringust välja, et mida noorem on ostleja, seda rohkem soovitakse poodides näha isegi lahendust, kus inimesest teenindajaga puudub kokkupuude täielikult," tutvustas uuringu tulemusi StrongPoint Baltikumi tegevjuht Rimantas Mažulis.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757