• 11.08.21, 14:51

Uuring: eestlased unistavad poest, kus tasumine toimuks märkamatult ja automaatselt

Igal aastal muutuvad erinevad e-poed ja e-ostlemislahendused aina populaarsemaks ja viiruspandeemia on sellele veelgi hoogu andnud. Samas näitavad uuringud, et inimesed hindavad füüsilises poes ostlemist jätkuvalt kõrgelt.
Uuring: eestlased unistavad poest, kus tasumine toimuks märkamatult ja automaatselt
„Uuring näitab selgelt, et kaubanduses on viimaste aastatega tehtud olulisi tehnoloogilisi uuendusi ja füüsilises poes ostlemine on inimeste jaoks jätkuvalt väga oluline osa poekogemusest. Lisaks tuleb uuringust välja, et mida noorem on ostleja, seda rohkem soovitakse poodides näha isegi lahendust, kus inimesest teenindajaga puudub kokkupuude täielikult," tutvustas uuringu tulemusi StrongPoint Baltikumi tegevjuht Rimantas Mažulis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele