• 11.08.21, 14:51

Uuring: eestlased unistavad poest, kus tasumine toimuks märkamatult ja automaatselt

Igal aastal muutuvad erinevad e-poed ja e-ostlemislahendused aina populaarsemaks ja viiruspandeemia on sellele veelgi hoogu andnud. Samas näitavad uuringud, et inimesed hindavad füüsilises poes ostlemist jätkuvalt kõrgelt.
Uuring: eestlased unistavad poest, kus tasumine toimuks märkamatult ja automaatselt
„Uuring näitab selgelt, et kaubanduses on viimaste aastatega tehtud olulisi tehnoloogilisi uuendusi ja füüsilises poes ostlemine on inimeste jaoks jätkuvalt väga oluline osa poekogemusest. Lisaks tuleb uuringust välja, et mida noorem on ostleja, seda rohkem soovitakse poodides näha isegi lahendust, kus inimesest teenindajaga puudub kokkupuude täielikult," tutvustas uuringu tulemusi StrongPoint Baltikumi tegevjuht Rimantas Mažulis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele