Igal aastal muutuvad erinevad e-poed ja e-ostlemislahendused aina populaarsemaks ja viiruspandeemia on sellele veelgi hoogu andnud. Samas näitavad uuringud, et inimesed hindavad füüsilises poes ostlemist jätkuvalt kõrgelt.
„Uuring näitab selgelt, et kaubanduses on viimaste aastatega tehtud olulisi tehnoloogilisi uuendusi ja füüsilises poes ostlemine on inimeste jaoks jätkuvalt väga oluline osa poekogemusest. Lisaks tuleb uuringust välja, et mida noorem on ostleja, seda rohkem soovitakse poodides näha isegi lahendust, kus inimesest teenindajaga puudub kokkupuude täielikult," tutvustas uuringu tulemusi StrongPoint Baltikumi tegevjuht Rimantas Mažulis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.