Eesti ettevõtjad otsivad üha enam uusi sihtturge ning sageli vaadatakse siinpuhul ennekõike Soome poole. Sageli jääb edu saavutamisel puudu aga teadmistest või õigest turutunnetusest. Hobby Hall’i juht annab praktilisi soovitusi, kuidas Soome turule siseneda ja kuidas soomlasi tarbijatena paremini mõista.
PHH gruppi kuuluv veebikaubamaja Hobby Hall on hetkel Soomes spontaanse tuntuse poolest teisel ning müügi poolest kolmandal kohal. Hobby Hall’i juhi Janne Sorakivi sõnul ületas pandeemiaaegne e-kaubanduse õitseng ka kõige optimistlikuma kaupleja äriprognoose ning andis Soome veebikaubandusele tohutu tõuke. Soome oli Google’i andmetel eelmise aasta müügikasvu poolest viies riik maailmas. Praegu ulatub 5,5 miljoni elanikuga Soome aastane e-kaubanduse maht 3 miljardi euroni, mis on Sorakivi sõnul suurepärane tulemus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.