• 19.08.21, 12:14

Kas jaekettide vahel toimub hinnasõda?

Loe, mida rääkisid hinnasõjast Rimi Eesti Food ostudirektor Maris Rannus, Prisma Peremarketid sortimendidirektor Kaimo Niitaru ja Maxima Eesti müügidirektor Marge Kikas jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminaril.
Kaimo Niitaru, Maris RAnnus, Marge Kikas, moderaator Kaupmeeste Liidu juht Nele Peil
  • Kaimo Niitaru, Maris RAnnus, Marge Kikas, moderaator Kaupmeeste Liidu juht Nele Peil
  • Foto: Raul Mee
Maxima Eesti hinnastrateegia on pakkuda parimat hinda turul. Kikas rääkis, et odavaim ostukorv on vaid väike osa lubadusest. „Parima hinna puhul räägime kogu sortimendi ulatusest ja seda mitte ainult Tallinnas vaid kogu Eestis,“ sõnas Kikas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 10:00
Oodatust suurem nõudlus: First Price toodete müügiedu üllatab isegi Selverit
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele