Autor: Maarit Eerme • 19. august 2021

Kas jaekettide vahel toimub hinnasõda?

Loe, mida rääkisid hinnasõjast Rimi Eesti Food ostudirektor Maris Rannus, Prisma Peremarketid sortimendidirektor Kaimo Niitaru ja Maxima Eesti müügidirektor Marge Kikas jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminaril.
Kaimo Niitaru, Maris RAnnus, Marge Kikas, moderaator Kaupmeeste Liidu juht Nele Peil
Foto: Raul Mee

Maxima Eesti hinnastrateegia on pakkuda parimat hinda turul. Kikas rääkis, et odavaim ostukorv on vaid väike osa lubadusest. „Parima hinna puhul räägime kogu sortimendi ulatusest ja seda mitte ainult Tallinnas vaid kogu Eestis,“ sõnas Kikas.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757