Autor: Annika Kald • 10. september 2021

Halika õunatalu juht: E-poodi minek on vähendanud seda, kui palju me oma toodangut jaekettidesse saadame

Räpinas asuva Halika õunatalu teist põlve pereettevõtja Lauri Kasvand rääkis Tartus toimuval Pärnu Tarneahelakonverentsil väiketootja kogemusest e-poe efektiivsuse ja tarneahela mõõtmisel.
Teist põlve pereettevõtja Lauri Kasvand rääkis Tartus toimuval Pärnu Tarneahelakonverentsil väiketootja kogemusest e-poe efektiivsuse ja tarneahela mõõtmisel.
Foto: Raul Mee

"Logistiliselt võttes oli Räpina veel 2019. aasta lõpus Tallinnast 2 päeva kaugusel – sama kaugel nagu Eesti saared – aasta 2020 tõi aga logistikas, e-äris ja pakiveos palju muutusi, ka minu kodukohas Räpinas. Nüüd oleme Tallinnas 1 päeva kaugusel," ütles Kasvand ning lisas, et vaikselt alustati omamaise õunakasvatusega nende peres 20 aastat tagasi, aga kiirem kasv ja suuremad mahud said hoo sisse kümne aasta eest, kui Lauri Kasvand peretalu juhtimise üle võttis. „Eesmärk oli toota Eesti oma õuna ilusana, tõsta kvaliteeti ja kodumaise õuna saadavust. Sealjuures saime ka aru, et peame alustama ka õunamahla tegemist, et kogu saadav toodang ära kasutada. Nüüd me pidevalt automatiseerime ja investeerime tehnoloogiasse ja meil on alla 10 töötajaga ettevõte. Pakume omi õunu inimestele augustist kuni kevadeni ja õunamahl saadaval aastaringselt. Ise toodame, turustame pakime ja kuni eelmise aastani omasime ka oma kauplust Tallinnas Nõmme turul,“ rääkis Kasvand.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700