Autor: Maarit Eerme • 8. oktoober 2021

Kaubandus otsib oma uut nägu

Töötajate puudus ja ostjate kolimine internetti sunnivad kauplejaid oma tegevust üle vaatama, abi loodetakse automatiseerimisest ja iseteenindusest.
Ehituse ABC
Foto: Erakogu

“Viimase aasta jooksul on Circle K-s olnud suurimad muutused just personalipoliitikas. Töötajad ootavad üha enam paindlikku lähenemist nii kontoris kui ka teenindusjaamades. Üha enam soovitakse leida paremat tasakaalu eraelu ja töö vahel, samuti oodatakse suuremat vaheldusrikkust tööülesannetes,” rääkis Circle K kaubandusdirektor Diana Veigel. Ta lisas, et see on igale tööandjale suureks väljakutseks.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757