• 08.10.21, 13:26

Kaubandus otsib oma uut nägu

Töötajate puudus ja ostjate kolimine internetti sunnivad kauplejaid oma tegevust üle vaatama, abi loodetakse automatiseerimisest ja iseteenindusest.
Ehituse ABC
  • Ehituse ABC
  • Foto: Erakogu
“Viimase aasta jooksul on Circle K-s olnud suurimad muutused just personalipoliitikas. Töötajad ootavad üha enam paindlikku lähenemist nii kontoris kui ka teenindusjaamades. Üha enam soovitakse leida paremat tasakaalu eraelu ja töö vahel, samuti oodatakse suuremat vaheldusrikkust tööülesannetes,” rääkis Circle K kaubandusdirektor Diana Veigel. Ta lisas, et see on igale tööandjale suureks väljakutseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele