• 13.10.21, 16:01

Ettevõtted tahavad paista rohelisemana kui nad tegelikult on

Selge on see, et keskkonnateemade osas ei saa keegi meist enam pead liiva alla peita. Milliseid samme on siis ettevõtted parema tuleviku jaoks juba teinud ja milliseid samme tuleks veel teha?
Kaubanduse Aastakongress 2021.
  • Kaubanduse Aastakongress 2021.
  • Foto: Raul Mee
Enamalt jaolt mõeldakse keskkonnahoidmise puhul automaatselt pakendite peale, mis peaksid olema tehtud loodussõbralikest materjalidest ja veel parem on kui neid kasutatakse üldse võimalikult vähe. Bepco juht Margus Ärm toob näite statistikast, kust tuleb välja, et 77% inimestest ei vaata, kas pakend on keskkonnasõbralik või mitte, kuid Ärm juhib hoopis suuremat tähelepanu sellele, et ligi 300 000 inimest ootab lahendusi keskkonnateemade osas. Seega tuleb hakata kohe tegutsema.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.11.25, 15:44
Selver kutsub osalema heategevuskampaanias väikeste patsientide heaks
11. novembril käivitub Selveri heategevuskampaania „Koos on kergem", mis toetab 16 haigla laste- ja sünnitusosakondi üle Eesti. 23 aastat kestnud projekti käigus on kogutud üle 1,5 miljoni euro.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele