Selge on see, et keskkonnateemade osas ei saa keegi meist enam pead liiva alla peita. Milliseid samme on siis ettevõtted parema tuleviku jaoks juba teinud ja milliseid samme tuleks veel teha?

- Kaubanduse Aastakongress 2021.
- Foto: Raul Mee
Enamalt jaolt mõeldakse keskkonnahoidmise puhul automaatselt pakendite peale, mis peaksid olema tehtud loodussõbralikest materjalidest ja veel parem on kui neid kasutatakse üldse võimalikult vähe. Bepco juht Margus Ärm toob näite statistikast, kust tuleb välja, et 77% inimestest ei vaata, kas pakend on keskkonnasõbralik või mitte, kuid Ärm juhib hoopis suuremat tähelepanu sellele, et ligi 300 000 inimest ootab lahendusi keskkonnateemade osas. Seega tuleb hakata kohe tegutsema.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.