Selge on see, et keskkonnateemade osas ei saa keegi meist enam pead liiva alla peita. Milliseid samme on siis ettevõtted parema tuleviku jaoks juba teinud ja milliseid samme tuleks veel teha?

- Kaubanduse Aastakongress 2021.
- Foto: Raul Mee
Enamalt jaolt mõeldakse keskkonnahoidmise puhul automaatselt pakendite peale, mis peaksid olema tehtud loodussõbralikest materjalidest ja veel parem on kui neid kasutatakse üldse võimalikult vähe. Bepco juht Margus Ärm toob näite statistikast, kust tuleb välja, et 77% inimestest ei vaata, kas pakend on keskkonnasõbralik või mitte, kuid Ärm juhib hoopis suuremat tähelepanu sellele, et ligi 300 000 inimest ootab lahendusi keskkonnateemade osas. Seega tuleb hakata kohe tegutsema.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.