Autor: Merilin Merila • 15. oktoober 2021

Muutused kauplustevõrgu planeerimises: kas sulgeda või mitte?

Selge on see, et trendid kaupluste võrgu planeerimises on muutunud. Mõelda tuleb sellele, kus kohas peavad olema kauplused avatud ja kus oleks mõttekam need sulgeda. Lisaks ei saa taas üle ega ümber tööjõupuuduse küsimusest.
Kaubanduse Aastakongress 2021.
Foto: Raul Mee

iRetaili partner Urmas Pastarus ütleb, et varem lõime uusi poekohti mitte sellepärast, et neid on vaja, vaid äkki konkurent teeb esimesena ära. “Trend on muutnud, nüüd tuleb mõelda sellele kui mitu ja kus kohas tuleb kauplused sulgeda,” ütleb ta, lisades, et poodidega tuleks eelnevalt eksperimenteerida, milline neist töötab ja milline mitte, kui vaja, siis tuleb pood sulgeda. Selge on see, et lähimate aastate jooksul tuleb poode sulgeda, kuid siinkohal ongi oluline vältida emotsiooni pealt tehtud otsuseid, vaid lähtuda tuleb ikkagi kaupluse kasumlikkusest ja kliendist.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700