Autor: Merilin Merila • 15. oktoober 2021

Muutused kauplustevõrgu planeerimises: kas sulgeda või mitte?

Selge on see, et trendid kaupluste võrgu planeerimises on muutunud. Mõelda tuleb sellele, kus kohas peavad olema kauplused avatud ja kus oleks mõttekam need sulgeda. Lisaks ei saa taas üle ega ümber tööjõupuuduse küsimusest.
Kaubanduse Aastakongress 2021.
Foto: Raul Mee

iRetaili partner Urmas Pastarus ütleb, et varem lõime uusi poekohti mitte sellepärast, et neid on vaja, vaid äkki konkurent teeb esimesena ära. “Trend on muutnud, nüüd tuleb mõelda sellele kui mitu ja kus kohas tuleb kauplused sulgeda,” ütleb ta, lisades, et poodidega tuleks eelnevalt eksperimenteerida, milline neist töötab ja milline mitte, kui vaja, siis tuleb pood sulgeda. Selge on see, et lähimate aastate jooksul tuleb poode sulgeda, kuid siinkohal ongi oluline vältida emotsiooni pealt tehtud otsuseid, vaid lähtuda tuleb ikkagi kaupluse kasumlikkusest ja kliendist.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757