Autor: Kaubandus.ee • 27. oktoober 2021

R-Kioski kohviinnovatsioon: samm tulevikku, kummardus kestlikkusele ja miljoni-investeering

Norra pereettevõttele Reitan Convenience kuuluv Eesti bränd R-Kiosk vahetas täielikult välja kohvimasinate pargi, kaasajastades sellega kogu teenust. Uued kohvimasinad võimaldavad klientidel valida suisa 14 erineva kohvijoogi vahel kahes suuruses nii lehmapiima kui mandlijoogiga.
R-kiosk
Foto: Rauno Liivand

R-Kiosk Eesti tegevjuhi Tiia Ilvese sõnul oli 1,2 miljoni euro suurune investeering loogiline samm. “Klientide harjumused ja vajadused muutuvad ajas väga kiiresti ning meie töö on neid ootusi ennetada. Kindlasti avab see uuendus R-Kioski kauplustes kohvisõpradele põneva maailma, tuues kvaliteetse kohvi niivõrd mitmekülgses valikus inimestele igapäevaselt kättesaadavamaks,” selgitas Ilves.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700