Autor: Kaubandus.ee • 27. oktoober 2021

R-Kioski kohviinnovatsioon: samm tulevikku, kummardus kestlikkusele ja miljoni-investeering

Norra pereettevõttele Reitan Convenience kuuluv Eesti bränd R-Kiosk vahetas täielikult välja kohvimasinate pargi, kaasajastades sellega kogu teenust. Uued kohvimasinad võimaldavad klientidel valida suisa 14 erineva kohvijoogi vahel kahes suuruses nii lehmapiima kui mandlijoogiga.
R-kiosk
Foto: Rauno Liivand

R-Kiosk Eesti tegevjuhi Tiia Ilvese sõnul oli 1,2 miljoni euro suurune investeering loogiline samm. “Klientide harjumused ja vajadused muutuvad ajas väga kiiresti ning meie töö on neid ootusi ennetada. Kindlasti avab see uuendus R-Kioski kauplustes kohvisõpradele põneva maailma, tuues kvaliteetse kohvi niivõrd mitmekülgses valikus inimestele igapäevaselt kättesaadavamaks,” selgitas Ilves.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757