• 27.10.21, 09:50

R-Kioski kohviinnovatsioon: samm tulevikku, kummardus kestlikkusele ja miljoni-investeering

Norra pereettevõttele Reitan Convenience kuuluv Eesti bränd R-Kiosk vahetas täielikult välja kohvimasinate pargi, kaasajastades sellega kogu teenust. Uued kohvimasinad võimaldavad klientidel valida suisa 14 erineva kohvijoogi vahel kahes suuruses nii lehmapiima kui mandlijoogiga.
R-kiosk
  • R-kiosk
  • Foto: Rauno Liivand
R-Kiosk Eesti tegevjuhi Tiia Ilvese sõnul oli 1,2 miljoni euro suurune investeering loogiline samm. “Klientide harjumused ja vajadused muutuvad ajas väga kiiresti ning meie töö on neid ootusi ennetada. Kindlasti avab see uuendus R-Kioski kauplustes kohvisõpradele põneva maailma, tuues kvaliteetse kohvi niivõrd mitmekülgses valikus inimestele igapäevaselt kättesaadavamaks,” selgitas Ilves.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:28
Kristo Timberg: kaupmehe eduvalemiks on paindlikkus, kohanemisvõime ja valmisolek pidevaks muutuseks
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele