Autor: Kaubandus.ee • 27. oktoober 2021
R-Kioski kohviinnovatsioon: samm tulevikku, kummardus kestlikkusele ja miljoni-investeering
Norra pereettevõttele Reitan Convenience kuuluv Eesti bränd R-Kiosk vahetas täielikult välja kohvimasinate pargi, kaasajastades sellega kogu teenust. Uued kohvimasinad võimaldavad klientidel valida suisa 14 erineva kohvijoogi vahel kahes suuruses nii lehmapiima kui mandlijoogiga.
R-kiosk
Foto: Rauno Liivand
R-Kiosk Eesti tegevjuhi Tiia Ilvese sõnul oli 1,2 miljoni euro suurune investeering loogiline samm. “Klientide harjumused ja vajadused muutuvad ajas väga kiiresti ning meie töö on neid ootusi ennetada. Kindlasti avab see uuendus R-Kioski kauplustes kohvisõpradele põneva maailma, tuues kvaliteetse kohvi niivõrd mitmekülgses valikus inimestele igapäevaselt kättesaadavamaks,” selgitas Ilves.