• 01.11.21, 13:54

Kaubanduse järgmine samm on tuua pood linnast väljas elavale inimesele lähemale

Laia poevalikuga ostukeskused on Eesti suuremates linnades juba mõnda aega inimestele piisavalt lähedal. Olukord on keerulisem hõreda asustusega piirkondades, kus pood asub inimese jaoks liialt kaugel või pannakse need üldse kinni, kuna täissuuruses poe ülalpidamine on suhteliselt kallis. Kaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint Baltikumi tegevjuhi Rimantas Mažulise sõnul peitub lahendus kaubakappides.
Kaubanduse järgmine samm on tuua pood linnast väljas elavale inimesele lähemale
  • Foto: Erakogu
Mažulise sõnul on kaubakappide kasutamine palju soodsam kui poe ülalpidamine. Seega tasuvad need ära ka kohtades, kus elab vähem inimesi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele