Ettevõte alustab detsembris kogu Baltikumis mahuka laienemisega, mille tulemusena kasvab regiooni suurim pakiautomaadivõrk 20% võrra suuremaks. Laienemise raames paigaldatakse nii uusi pakiautomaate kui laiendatakse olemasolevaid.
Eestis hõlmab laienemine 11 maakonda ning 32 uut pakiautomaati, kogu Baltikumi vaates lisatakse võrgustikku juurde 141 uut pakiautomaati ning laiendatakse 86 juba olemasolevat populaarset automaati.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.