• 11.11.21, 15:43

Müüjad teevad kõigest oma tööd: sellised üleskutsed on vastutustundetud ja aktsepteerimatud

"Läbi aastate on see olnud tavaline, kui mõni klient elab oma pahameelt klienditeenindaja peal välja, mõistmata seda, et klienditeenindaja ei ole reegleid välja mõelnud, vaid teeb oma tööd parima äranägemise järgi," ütleb Coopi kommunikatsioonijuht Martin Miido.
Müüjad teevad kõigest oma tööd: sellised üleskutsed on vastutustundetud ja aktsepteerimatud
  • Foto: Raul Mee
„Erineva suhtumisega kliente on ikka ka meil ette tulnud. Eriliselt tooks välja just joobetunnustega kliendid. Esile tahaks tõsta kasinate maskikandjatena ka koolinoored. Märkame seda eriti neis kauplustes, mis asuvad koolide lähistel. Oleme selles osas teinud tähelepanekuid ka otse koolide juhtidele, ent pole sealt väga suurt tuge saanud,“ ütleb Rimi Eesti Food PR&CR juht Katrin Bats.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele