Autor: Merilin Merila • 11. november 2021

Müüjad teevad kõigest oma tööd: sellised üleskutsed on vastutustundetud ja aktsepteerimatud

"Läbi aastate on see olnud tavaline, kui mõni klient elab oma pahameelt klienditeenindaja peal välja, mõistmata seda, et klienditeenindaja ei ole reegleid välja mõelnud, vaid teeb oma tööd parima äranägemise järgi," ütleb Coopi kommunikatsioonijuht Martin Miido.
Foto: Raul Mee

„Erineva suhtumisega kliente on ikka ka meil ette tulnud. Eriliselt tooks välja just joobetunnustega kliendid. Esile tahaks tõsta kasinate maskikandjatena ka koolinoored. Märkame seda eriti neis kauplustes, mis asuvad koolide lähistel. Oleme selles osas teinud tähelepanekuid ka otse koolide juhtidele, ent pole sealt väga suurt tuge saanud,“ ütleb Rimi Eesti Food PR&CR juht Katrin Bats.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757