HKScani Baltikumi turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus rääkis „Sealiha on hea liha“ kampaania avaüritusel sealiha tarbimistrendidest, Baltikumi tarbijate erinevustest ning sellest, mis on oluline tootearenduses.

- Janne Laik-Lõhmus rääkis sealiha tarbimise trendidest Eestis ja ka kogu Baltikumis
- Foto: Hendrik Osula
Laik-Lõhmus rääkis, et sealiha on armastatuim liha Eestis. 2020. aastal söödi Eestis liha 76,4 kg inimese kohta ning sellest moodustas sealiha 40 kg inimese kohta. „Eestis ja Lätis lihatoodete turg kasvab,“ ütles Laik-Lõhmus. Ta selgitas, et eelmisel aastal oli suur liha müügikoguse kasv, mida toetas koroona. „Suur kasv tuli ka hakklihast, mis näitas kasvu tänu uutele innovatsioonidele. Käesoleval aastal on müügikogus olnud stabiilne.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.