Autor: Maarit Eerme • 10. november 2021

Tarbijad ootavad mugavustooteid. Eestlased tahavad pidevalt uusi maitseid

HKScani Baltikumi turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus rääkis „Sealiha on hea liha“ kampaania avaüritusel sealiha tarbimistrendidest, Baltikumi tarbijate erinevustest ning sellest, mis on oluline tootearenduses.
Janne Laik-Lõhmus rääkis sealiha tarbimise trendidest Eestis ja ka kogu Baltikumis
Foto: Hendrik Osula

Laik-Lõhmus rääkis, et sealiha on armastatuim liha Eestis. 2020. aastal söödi Eestis liha 76,4 kg inimese kohta ning sellest moodustas sealiha 40 kg inimese kohta. „Eestis ja Lätis lihatoodete turg kasvab,“ ütles Laik-Lõhmus. Ta selgitas, et eelmisel aastal oli suur liha müügikoguse kasv, mida toetas koroona. „Suur kasv tuli ka hakklihast, mis näitas kasvu tänu uutele innovatsioonidele. Käesoleval aastal on müügikogus olnud stabiilne.“

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757