E-kaubandus on koroona mõjul teinud suure hüppe ning kasv ei näita ikka veel peatumise märke. Vastupidi, eelmise nädala e-smaspäeva allahindluste mõjul tehtud tellimuste hulk purustas isegi möödunud aasta jõuludega võrreldes rekordi.

- DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd
- Foto: Erakogu
„Eelmise nädala esimesed päevad olid DPD kulleritele vägagi töömahukad ja saadetisi jätkus nädala keskpaigani välja, sest kauplejatel läks suure hulga tellimuste komplekteerimiseks ka omajagu aega,“ kommenteeris Eesti E-kaubanduse Liidu poolt loodud e-smaspäeva DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.