Inimene on kui Tallinn, mis ei saa kunagi valmis. Ikka leidub midagi, mille kallal kõpitseda. Et ise mitte jalgratast leiutada, kogusime kokku vabariigi helgemate peade arvamused raamatutest, mille najal need parendus- ja arendustööd ette võtta.
Aira Tammemäe: "Sellel raamatul on palju vaenlasi ja kuuldavasti veel rohkem fänne. Põhjus on lihtne. Esimese hooga tundub, et ma ju tean seda kõike. Jah, võimalik (kuigi vaevalt, et kõike), aga sellest on vähe. Tegutseda on vaja, ära teha, igal hommikul üha uuesti ja uuesti harjutada, et müügi põhitõed saaksid sinu uskumusteks ja edu toovad tegevused harjumuseks. Selle raamatu loed sa läbi ühe õhtuga. Lihtsalt ja loogiliselt on kirja pandud olulisemad tõed ja tehnikad ning väikesed nipid, millega oma müüki värskendada. Kohustuslik kirjandus iga müügijuhi riiulil, mida alustavale müügitöötajale kätte anda ja tippu pürgijale ideede hankimiseks soovitada."
Instari tegevjuht Kersti Vannas "Raamatu üks suurimaid võlusid ongi selle struktureeritud sisu, tööriistad ja näited elust enesest, mis loovad soodsa pinnase ise üks korralik värbamiskampaania kokku panna. Siit leiab rohkelt asjalikke soovitusi äppide, programmide ja teiste tehnoloogiliste vidinate kohta, millega soovitud sihtrühmas laineid lüüa. Samuti infot, kuidas värbamisturunduse teenust võimalikult tõhusalt sisse osta. Toob see ju uue valdkonnana personalilauale mitmesuguseid turunduse ning kommunikatsiooniga haakuvaid teemasid ja koostööpartnereid, mistõttu pole tegu teps mitte väheolulise oskusega."
Havas Baltikumi juht Mark Eikner "Soovitan seda raamatut kindlasti lugeda. Siit saad tervikliku ülevaate, mis sind päriselt ees ootab, ning kasulikke nõuandeid, kuidas oma töösuhteid sujuvalt korraldada. Staažikaid praktikuid ootab aga ees lõbus ja värskendav lugemine sellest, kui keerulises maailmas sa tegelikult hakkama saad."
Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja "Godin on võtnud nõuks koondada oma piiramatud teadmised ja uskumused ühte raamatusse. Tegu pole turundusõpiku ega ühe keskse idee arendusega. Minemata ühegi teemaga ülemäära süvitsi, on tulemuseks turundusfilosoofiline mõtisklus, mis sobib pigem edasijõudnutele kui esimeseks kokkupuuteks turundusega. Raamat on terviklik lugu turundusest, mille iga peatükk avab ühe tahu. Samas jätab Godin teemad piisavalt avatuks ja vabalt tõlgendatavaks. Ta ei paku valmis vastuseid ega praktilisi näpunäiteid stiilis „10 reeglit sellest, kuidas saada paremaks“ ega ka case study’sid, mida otseselt eeskujuks võtta"
Marko Saue "Kui võtta raamat kokku autor Allan Dibi sõnadega, kõlab see nii – kiireim tee rahani. Teisisõnu, kui sulle raha ei meeldi, pole see raamat sinu jaoks. See räägib ettevõtte kiirest kasvatamisest ja sellega kaasneva edu kordamisest. On ju raha ettevõtte jaoks kui hapnik ning pole just palju äriprobleeme, mida ei saaks suurema rahapatakaga lahendada."
Pipedrive kommunikatsioonijuht Mariliis Berger "Kuuldused traditsioonilise turunduse surmast on juba aastaid levinud. Elame ju ajajärgul, mil müük ja turundus on sulamas ühte meelelahutuse ning sotsiaalmeedia heakskiiduga. Idee, toote või teenuse tavapärane müük ja reklaam on asendumas eluliste soovitustega, mis tulevad sõpradelt, kliendilt või kuulsuselt. Suund on ju iseenesest õige – kuna meie aju suudab sõnumit mõista ja infot mäletada just tänu seostele, toimivad lood paremini kui faktid plakatil. Nagu Carlos Gil oma raamatus „Turunduse lõpp“ selgitab, võivad töötajad olla organisatsiooni narratiivi edastamiseks parim hääletoru ning sotsiaalmeedia annab neile selleks suurepärase platvormi."
Tallink Grupi digiturunduse ja analüütika juht Andrus Kiisküla "Raamat „Pimenägemine“ kaardistab nägijaks saamise teekonna. See aitab heita huvitava pilgu maailma, kuidas meie teadliku meele eest peidetud sõnumid mõjutavad otsuseid, miks, mida ja kuidas me tarbime. Aju töötleb lakkamatult tohutut hulka infot, millest me pole küll teadlikud, kuid mis sellegipoolest mõjutab meie käitumist. Mõeldes turundusele, ka meie suhet tarbimismaailmaga. „Pimenägemine“ pakub vägagi haarava ülevaate sellest, kuidas edukad brändid meie alateadvusega mängivad, et luua tugevat brändi ja uusi tarbimisharjumusi."
Koolitaja ja coach Raimo Ülavere: „Cleari raamat harjumuste muutmisest on vaat et parim, mida olen siiani sel teemal lugenud. Miks? Ta lähtub eeldusest ja põhimõttest, et harjumuste muutumise mehhanism on iseenesest lihtne. Tema põhimõtted, soovitused ja konkreetsed näpunäited aitavad selgust luua – kui on vaja oma harjumusi muuta, siis te teate, mida tegema peate ja mis teid ees ootab. Enamasti on just see esimene samm parema elu poole.”
Juhtimis- ja meeskondlik coach Katrin Oblikas: „Ettevõtted kulutavad tohutul hulgal tunde tagasisidele, mis ei ole efektiivne. Hirsch jagab, kuidas edasisidega usaldust ning tulemusi luua. Ehe, täpne, mõjus ja üllatavalt lihtne – just selline ongi edasiside.”
Kliiniline psühholoog Ene Raudla: „Ichiro Kishimi ja Fumitake Koga raamatu vundamendi moodustavad adleriaanliku psühholoogia kolm lähtekohta: kõik probleemid on suhteprobleemid, inimesed võivad muutuda ja olla sellest hetkest alates õnnelikud ning küsimus pole võimes, vaid julguses, mis võib muuta inimese maailmavaadet. Oma elu muutmine saab alguse otsusest siin ja praegu. Küsimus on üksnes julguses teha järgmine samm.”
Nii need kui ka paljud teised juhtimis-, investeerimis-, ajaloo- ja terviseraamatud on Äripäeva veebipoes kuni novembri lõpuni kuni 80% soodsamad. Rohkem infot leiad
SIIT.Seotud lood
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.
Enimloetud
3
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
5
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Viimased uudised
Kuidas tõsta automaatikaga kaupluses müügikäivet?
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
Hetkel kuum
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Tagasi Kaubandus esilehele