Autor: Merilin Merila • 3. detsember 2021

Nišipoed vallutavad turgu: konkurentsi pelgamisel pole mingit mõtet

Niši sisutuspoode tekib aina juurde ja näha on, et tegemist on sektoriga, mille vastu on inimestel suur huvi. Miks on niši sisustuspoed nii populaarseks saanud ja kui suurteks konkurentideks peetakse suuremaid poekette?
Foto: BWS Studio

Kukupesa OÜ asutaja Mirjam Hundi sõnul sai kauplus alguse ajal, mil postrid sisekujunduses olid aina populaarsemaks muutumas, kuid Eesti turul oli see nišš täitmata. “Nii saigi ettevõte alguse justnimelt postrite kujundamisest, et ka Eesti inimesed saaksid oma kodu tühjad seinad omanäoliseks muuta,” ütleb ta. Nüüdseks on kaupluse toodete valik oluliselt laienenud ja lisandunud on suur valik muid sisustus- ja kodukaupu.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757