• 03.12.21, 11:05

Nišipoed vallutavad turgu: konkurentsi pelgamisel pole mingit mõtet

Niši sisutuspoode tekib aina juurde ja näha on, et tegemist on sektoriga, mille vastu on inimestel suur huvi. Miks on niši sisustuspoed nii populaarseks saanud ja kui suurteks konkurentideks peetakse suuremaid poekette?
Nišipoed vallutavad turgu: konkurentsi pelgamisel pole mingit mõtet
  • Foto: BWS Studio
Kukupesa OÜ asutaja Mirjam Hundi sõnul sai kauplus alguse ajal, mil postrid sisekujunduses olid aina populaarsemaks muutumas, kuid Eesti turul oli see nišš täitmata. “Nii saigi ettevõte alguse justnimelt postrite kujundamisest, et ka Eesti inimesed saaksid oma kodu tühjad seinad omanäoliseks muuta,” ütleb ta. Nüüdseks on kaupluse toodete valik oluliselt laienenud ja lisandunud on suur valik muid sisustus- ja kodukaupu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele