Niši sisutuspoode tekib aina juurde ja näha on, et tegemist on sektoriga, mille vastu on inimestel suur huvi. Miks on niši sisustuspoed nii populaarseks saanud ja kui suurteks konkurentideks peetakse suuremaid poekette?
Kukupesa OÜ asutaja Mirjam Hundi sõnul sai kauplus alguse ajal, mil postrid sisekujunduses olid aina populaarsemaks muutumas, kuid Eesti turul oli see nišš täitmata. “Nii saigi ettevõte alguse justnimelt postrite kujundamisest, et ka Eesti inimesed saaksid oma kodu tühjad seinad omanäoliseks muuta,” ütleb ta. Nüüdseks on kaupluse toodete valik oluliselt laienenud ja lisandunud on suur valik muid sisustus- ja kodukaupu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
“Kui ma saaksin alustada uuesti, investeeriksin oma kinnisvarasse, mitte ei rendiks kauplusepinda,” kõlab preemiumbrändide kaupluse Lartusi asutaja Karin Mängeli üks õppetund.