Ainult tellijatele
Autor: Merilin Merila • 1. veebruar 2022
Ainult tellijatele

Kuidas kasvatada oma e-poe müüki?

“Veebipood ei ole kindlasti asi, mis saab valmis, seda tuleb kogu aeg edasi arendada,” ütleb digiturundusagentuuri Nobel Digital partner Anni Kitsing, kes toob näiteid selle kohta, kuidas oma e-poe müüki kasvatada ja mis on levinumad vead, mida tuleks vältida.
Autor: Pixabay

Selleks, et e-poe müük kasvaks, tuleks üle vaadata oma poe tervis. Kuidas on veebipood üles ehitatud, kas leht on otsingumootoritest kergesti leitav, kuidas klient ostuni jõuab, kuidas ta liigub jne. Samuti tuleks jälgida ka veebipoe liiklust. “Seda on ka näha, et veebipoes on liiklust küll, kuid klient millegipärast ostu ei tee. Selleks võib olla erinevaid põhjuseid, näiteks on ostutegijal ebamugav, kauba leidmisel võib olla probleeme jne. Oluline on ära teha see analüüs, kust alates klient ära kukub. Sealt saab edasist strateegiat juba edasi aretada,” ütleb Kitsing, lisades, et osa küll jälgib liiklust oma kodulehel, aga mis sellest edasi saab, seda ei teata.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700