Autor: Merilin Merila • 1. veebruar 2022

Kuidas kasvatada oma e-poe müüki?

“Veebipood ei ole kindlasti asi, mis saab valmis, seda tuleb kogu aeg edasi arendada,” ütleb digiturundusagentuuri Nobel Digital partner Anni Kitsing, kes toob näiteid selle kohta, kuidas oma e-poe müüki kasvatada ja mis on levinumad vead, mida tuleks vältida.
Foto: Pixabay

Selleks, et e-poe müük kasvaks, tuleks üle vaadata oma poe tervis. Kuidas on veebipood üles ehitatud, kas leht on otsingumootoritest kergesti leitav, kuidas klient ostuni jõuab, kuidas ta liigub jne. Samuti tuleks jälgida ka veebipoe liiklust. “Seda on ka näha, et veebipoes on liiklust küll, kuid klient millegipärast ostu ei tee. Selleks võib olla erinevaid põhjuseid, näiteks on ostutegijal ebamugav, kauba leidmisel võib olla probleeme jne. Oluline on ära teha see analüüs, kust alates klient ära kukub. Sealt saab edasist strateegiat juba edasi aretada,” ütleb Kitsing, lisades, et osa küll jälgib liiklust oma kodulehel, aga mis sellest edasi saab, seda ei teata.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757