„See, et inimesed üle kogu Eesti on kohalikke väikepoode usaldanud ja järjest enam märganud meie soodsaid hindu, on igati suurepärane,” selgitab Reinvee edukuse tagamaid, kirjutab Delfi.
Raskel ajal on ettevõtted pidanud rinda pistma nii koroonakriisiga, suureneva palgasurvega ja hindade tõusuga. Kuidas on muutuvate oludega toime tulnud Lääne-Virumaa kaubandusettevõtted?
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.