„See, et inimesed üle kogu Eesti on kohalikke väikepoode usaldanud ja järjest enam märganud meie soodsaid hindu, on igati suurepärane,” selgitab Reinvee edukuse tagamaid, kirjutab Delfi.
Raskel ajal on ettevõtted pidanud rinda pistma nii koroonakriisiga, suureneva palgasurvega ja hindade tõusuga. Kuidas on muutuvate oludega toime tulnud Lääne-Virumaa kaubandusettevõtted?
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.