Rimi töötajad on paari päevaga pakendanud 250 abipakki Ukrainast saabuvatele sõjapõgenikele.
“On igati loogiline ja vajalik aidata inimesi, kes sõja tõttu pidid jätma oma kodud ja soovivad kaitsta oma peresid. Panime abipakki kõike, mis esmajärjekorras vajalik võiks olla ning annetame pakid Eesti riigile,” sõnas Rimi Eesti juht Vaido Padumäe.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.