Eesti uute sõiduautode turul jätkus langus ka veebruaris, mil klientidele anti üle 1409 uut sõiduautot ja 390 uut tarbesõidukit.
Võrreldes möödunud aasta veebruariga langes uute sõiduautode müük 13,6%. Alanud aasta kahe kuu kokkuvõttes on Eestis müüdud 3133 uut sõiduautot, mis jääb eelmise aasta sama perioodi tulemusele alla 13,3%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
18.–22. veebruaril Saksamaal Düsseldorfis toimunud EuroCIS 2025 messil olid kohal taaskord tuntuimad kaubandustehnoloogia suunanäitajad. Näha sai uuenduslikke tehnoloogiaid ja lahendusi, mis toetavad jaekaubanduse digitaliseerimist efektiivsuse kasvatamise eesmärgil. Väga laialt oli fookusesse võetud andmepõhine juhtimine. Võtmesõnadeks tehisintellekt, kliendikesksus, targad ostlemiskeskkonnad, energiasääst ja küberturvalisus.