• 31.03.22, 14:51

Uuring: iga teine klienditeenindaja tajub, et tema tööd ei väärtustata

Iga teine klienditeenindaja tajub, et kliendid ning ühiskond laiemalt ei väärtusta tema tööd. Keskmisest enam tunnetavad teenindaja töö mitteväärtustamist 31–40aastased ja kaubanduses töötavad inimesed, selgub uuringufirma Norstat läbi viidud klienditeenindajate arvamuse uuringust.
Keskmisest enam tunnetavad teenindaja töö mitteväärtustamist 31–40aastased ja kaubanduses töötavad inimesed
  • Keskmisest enam tunnetavad teenindaja töö mitteväärtustamist 31–40aastased ja kaubanduses töötavad inimesed
  • Foto: Andres Haabu
Peamiste raskustena tajuvad klienditeenindajad eelkõige pingelisi teenindusolukordi, klienditeenindaja töö mitteväärtustamist ning nii klientide kui ka tööandja negatiivset suhtumist. Erinevaid raskusi tajuvad valdavalt noored teenindajad rohkem kui vanemad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele