• 31.03.22, 14:51

Uuring: iga teine klienditeenindaja tajub, et tema tööd ei väärtustata

Iga teine klienditeenindaja tajub, et kliendid ning ühiskond laiemalt ei väärtusta tema tööd. Keskmisest enam tunnetavad teenindaja töö mitteväärtustamist 31–40aastased ja kaubanduses töötavad inimesed, selgub uuringufirma Norstat läbi viidud klienditeenindajate arvamuse uuringust.
Keskmisest enam tunnetavad teenindaja töö mitteväärtustamist 31–40aastased ja kaubanduses töötavad inimesed
  • Keskmisest enam tunnetavad teenindaja töö mitteväärtustamist 31–40aastased ja kaubanduses töötavad inimesed
  • Foto: Andres Haabu
Peamiste raskustena tajuvad klienditeenindajad eelkõige pingelisi teenindusolukordi, klienditeenindaja töö mitteväärtustamist ning nii klientide kui ka tööandja negatiivset suhtumist. Erinevaid raskusi tajuvad valdavalt noored teenindajad rohkem kui vanemad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 13:11
Toidulogistika hiiglane seab sihi kogu Eesti katmisele
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele