Raadik alustas toodete arendamisega viis aastat tagasi ja jõudis miljonilise aastakäibeni paari aastaga. Tema sõnul pole selles midagi keerulist, kuna Amazonis näevad müüjad oma konkurentide käibeid, omahinda ja kasumimarginaale. Oluline on detailset informatsiooni põhjalikult analüüsida, kõigile tootearenduse, tehaste ja logistikaga seotud probleemidele lahendused leida ning kui esimesed tooted veel ei õnnestu, siis kindlasti mitte kohe alla anda.
Raadik on praegu ka õpetaja ja mentor teistele uutele Eesti Amazoni-ettevõtjatele ning on oma silmaga näinud, kuidas gümnaasiumi lõpetanud ja päevagi palgatööl käimata noormees Amazonis kiirelt käe valgeks sai ning pooleteise aastaga 200 000–300 000 kuukäibeni jõudis, olles algkapitalina investeerinud mõni tuhat eurot.
04.06.2022 toimub ka Amazoni konverents: AMBIZION - Amazon sellers conference in Europe
Loe konverentsi kohta rohkem infot SIIT.