• 21.04.22, 09:36

Internetipangad ja apteekide e-poed paistavad silma suurepärase teeninduskogemusega

2022. aasta teeninduskogemuse uuringus kaardistas Kantar Emor taas valitud valdkondades ka veebikeskkondade soovitusindekseid. Sarnaselt eelmise aastaga võidutsevad pingerea tipus internetipangad – esikoha võtab endale LHV internetipank, kuid esikolmikusse mahtusid ka Swedbanki ja Coop Panga internetipangad.
Panganduses on taas näha olukorda, kus internetipangad on sageli kõrgemalt hinnatud kui pank üldiselt.
  • Panganduses on taas näha olukorda, kus internetipangad on sageli kõrgemalt hinnatud kui pank üldiselt.
  • Foto: Liis Treimann
Sarnast veebikeskkondade teeninduskogemust kaardistati sellel aastal teist korda viies valdkonnas: internetipangad, apteekide e-poed, pakiveoteenuste veebikanalid ja iseteeninduskeskkonnad, telekommunikatsiooni iseteeninduskeskkonnad ja e-poed ning toiduainete- ja esmatarbekaupluste e-poed.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele