Kuller- ja logistikaettevõte DPD arendab koostöös Malta ettevõttega Locus süsteemi, mis aitab planeerida veoressursi nii pakimahtude ajaloo kui ka reaalajas saabuvate andmete põhjal.

- DPD pakiautomaat
- Foto: Andras Kralla
Uue süsteemi abil saab DPD esialgu planeerida oma veoressursi vajadust täpsemalt kuude, nädalate ning päevade kaupa ajalooliste pakimahtude põhjal. Projekti teises etapis jõutakse aga selleni, et lisaks ajaloolistele andmetele kasutatakse veoressursi planeerimiseks ka reaalaja andmeid ehk klientide poolt üle Euroopa teele pandud pakkide andmeid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.