• 28.04.22, 13:23

Luminor: ostlemise käive kolib e-kaubandusse

Eesti e-kaubanduse liidu andmetel ulatus e-ostlemise käive eelmisel aastal Eestis 2,5 miljardi euroni, mis on 50% rohkem kui aasta enne seda. Luminori äripanganduse juhi Marjan Savtšenko sõnul on kasvutrend süvenev ning sellele on viimastel aastatel hoogu lisanud ka koroonapiirangud.
Luminor: ostlemise käive kolib e-kaubandusse
  • Foto: Omniva
„Koroonapandeemia lennutas e-kaubanduse populaarsuse tippu ning piirangute kadumine pole seda enam tagasi tõmmanud. Teenuste või toodete müügiga tegelevatele ettevõtetele tähendab see fookuse seadmist suuresti just e-kaubanduse kanalitele,“ ütles Savtšenko.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele