Autor: Merilin Merila • 5. mai 2022

Klienditeenindus on kui mäng, kuid reeglid peavad paigas olema

28. aprillil toimunud Teeninduskonverentsil 2022 rääkis koolitus- ja testostufirma Trendline tegevjuht Eero Palm, kuidas teenindada klienti ning millised reeglid tuleks eelnevalt ka ettevõttes paika panna.
Koolitus- ja testostufirma Trendline tegevjuht Eero Palm
Foto: Marko Mumm/Meediafoto

“Igasuguse mängu osas on kõige tähtsamad oskused. Meile ei meeldi mängida, kui puuduvad oskused,” ütles Palm. Tema sõnul peaks olema selge, mis on ettevõtte teenindusstandardid ja sellepärast peaks paika panema reeglid. Samuti tuleks Palmi sõnul mõelda selle peale, kui õige on teenindajale öelda, et teeninda klienti nii nagu sa tahad, et sind teenindataks. “Ta ei pruugi sel juhul üldse kliendile lähenedagi, kuna ta ise ei taha, et temaga kontakt luuakse. Teda ei huvita see, et loon kontakti ja uurin, et tere, kuidas saan aidata,” sõnas ta.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757