• 17.05.22, 15:47

Põltsamaa vähendab toodetes soola ja suhkru koguseid

Toidutootja Orkla Eesti Põltsamaa toodetes on viimase seitsme aastaga vähenenud lisatud suhkru kogused keskmiselt 10,8% ja soola kogused keskmiselt 8,4%, millega ollakse lähedal Euroopa Komisjoni toidu- ja joogitootjatele 2025. aastaks seatud eesmärkide täitmisele.
Toidutootja Orkla Eesti Põltsamaa toodetes on viimase seitsme aastaga vähenenud lisatud suhkru kogused keskmiselt 10,8% ja soola kogused keskmiselt 8,4%.
  • Toidutootja Orkla Eesti Põltsamaa toodetes on viimase seitsme aastaga vähenenud lisatud suhkru kogused keskmiselt 10,8% ja soola kogused keskmiselt 8,4%.
  • Foto: Orkla Eesti
Enim on Põltsamaa vähendanud lisatud suhkru koguseid mahlajookides ja nektarites, samuti köögiviljatoodetes ja valmistoitudes. Ainuüksi Põltsamaa mahlajookide viimase viie aasta müügistatistika põhjal on eestlaste toidulauale jõudnud 68 tonni vähem suhkrut. Soola kogused on enim vähenenud valmistoitudes ja köögiviljatoodetes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 14:41
A. Le Coq laiendas legendaarset Alexandri brändi – sündinud on Väike Sass
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele