"Koroonakriis, toorainekriis, tarneahelate probleemid, energiakriis, nüüd ka sõda – viimased aastad on olnud väljakutsete rohked ja nõudnud iga uue olukorraga kohanemist," sõnas Ehituse ABC müügi- ja turundusdirektor Margo Pruunlep.

- Ehituse ABC
- Foto: Indrek Susi
Decora turundusdirektor Kelly Juksaar ütles, et suures plaanis läheb ehituskauplustel praegust olukorda arvestades hästi. “Kuigi hinnad tõusevad pidevalt ja siin-seal võib esineda tarneprobleeme, näiteks puidu-, keemia- või metallikaupade osas, anname koostöös tarnijatega endast parima, et kliendid kauba õigeks ajaks kätte saaks.” Samuti lisas ta, et kindlasti on nende tarnijad raskes seisus, sest ehituspoode, keda varustada, on palju, ning nende suhtes katsutakse mõistvad olla.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.