• 31.05.22, 15:19

Ehituspoed: ebakindlus hinnatõusude ja tarneaegade osas jätkub

"Koroonakriis, toorainekriis, tarneahelate probleemid, energiakriis, nüüd ka sõda – viimased aastad on olnud väljakutsete rohked ja nõudnud iga uue olukorraga kohanemist," sõnas Ehituse ABC müügi- ja turundusdirektor Margo Pruunlep.
Ehituse ABC
  • Ehituse ABC
  • Foto: Indrek Susi
Decora turundusdirektor Kelly Juksaar ütles, et suures plaanis läheb ehituskauplustel praegust olukorda arvestades hästi. “Kuigi hinnad tõusevad pidevalt ja siin-seal võib esineda tarneprobleeme, näiteks puidu-, keemia- või metallikaupade osas, anname koostöös tarnijatega endast parima, et kliendid kauba õigeks ajaks kätte saaks.” Samuti lisas ta, et kindlasti on nende tarnijad raskes seisus, sest ehituspoode, keda varustada, on palju, ning nende suhtes katsutakse mõistvad olla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele