"Koroonakriis, toorainekriis, tarneahelate probleemid, energiakriis, nüüd ka sõda – viimased aastad on olnud väljakutsete rohked ja nõudnud iga uue olukorraga kohanemist," sõnas Ehituse ABC müügi- ja turundusdirektor Margo Pruunlep.

- Ehituse ABC
- Foto: Indrek Susi
Decora turundusdirektor Kelly Juksaar ütles, et suures plaanis läheb ehituskauplustel praegust olukorda arvestades hästi. “Kuigi hinnad tõusevad pidevalt ja siin-seal võib esineda tarneprobleeme, näiteks puidu-, keemia- või metallikaupade osas, anname koostöös tarnijatega endast parima, et kliendid kauba õigeks ajaks kätte saaks.” Samuti lisas ta, et kindlasti on nende tarnijad raskes seisus, sest ehituspoode, keda varustada, on palju, ning nende suhtes katsutakse mõistvad olla.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.