• 08.06.22, 11:46

Noortele valmistavad muret nii keskkonnaprobleemid kui majanduslik ebavõrdsus

Iga kolmas Eesti noor on seisukohal, et sissetulekute ja vara jagunemise suur ebavõrdsus on kliimamuutustest tulenevate keskkonnaprobleemide järel tähtsuselt teine teema, millega Eesti ühiskond peab järgmise kümne aasta jooksul põhjalikumalt tegelema, selgus Coop Eesti tellimusel Norstati läbi viidud uuringust.
Uuringu eesmärk oli kaardistada tänaste noorte hinnanguid ühiskondlikult oluliste teemade osas.
  • Uuringu eesmärk oli kaardistada tänaste noorte hinnanguid ühiskondlikult oluliste teemade osas.
  • Foto: Raul Mee
Uuringu eesmärk oli kaardistada tänaste noorte hinnanguid ühiskondlikult oluliste teemade osas. Uuringus, milles osales üle Eesti 500 noort vanuses 19-30 aastat, lähtuti ÜRO jätkusuutliku arengu eesmärkidest ja uuriti nende teemade olulisust tulevaste otsustajate arvates.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele