Balti riikide ettevõtjad kasutavad e-kaubanduse võimalusi endiselt suhteliselt vähe ning vaid väike osa neist plaanib selles valdkonnas laienemist, selgus Luminori tellitud uuringust. Luminori äripanganduse juhi sõnul on see aga äride jaoks suur võimalus.

- E-kaubanduse teel saadud tulu on ettevõtete jaoks märkimisväärne.
- Foto: Liis Treimann
Pandeemia on küll andnud tõuke Eesti, Läti ja Leedu väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele (VKE) e-kaubanduse arendamiseks, kuid isegi praegu, kaks aastat pärast Covid-19 tõttu esimeste piirangute kehtestamist, ollakse e-poodide kasutamise osas kohati siiski ettevaatlikud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.