Balti riikide ettevõtjad kasutavad e-kaubanduse võimalusi endiselt suhteliselt vähe ning vaid väike osa neist plaanib selles valdkonnas laienemist, selgus Luminori tellitud uuringust. Luminori äripanganduse juhi sõnul on see aga äride jaoks suur võimalus.

- E-kaubanduse teel saadud tulu on ettevõtete jaoks märkimisväärne.
- Foto: Liis Treimann
Pandeemia on küll andnud tõuke Eesti, Läti ja Leedu väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele (VKE) e-kaubanduse arendamiseks, kuid isegi praegu, kaks aastat pärast Covid-19 tõttu esimeste piirangute kehtestamist, ollakse e-poodide kasutamise osas kohati siiski ettevaatlikud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.