A1000 Market odavpoodide keti juhi Tarmo Lauringu sõnul on ülikummaline, et kõigis suuremates tanklakettides on tariifid kogu aeg praktiliselt sendi pealt samad ja keegi pole aastaid üritanud teistest paremat hinda pakkuda. See tundub kahtlane ja näitab parimal juhul täielikku konkurentsi puudumist.

- A1000 Market endises Mööblimajas
- Foto: LIIS TREIMANN
Lauringu sõnul on väga raske mõista, kuidas tanklaketid nii sarnase sammuga hindasid kujundavad. „Kui vaadata suurklientidele tehtavaid allahindlusi, siis on ruumi julgelt paarkümmend senti, mis näitab, et tavainimeselt küsitav marginaal on ikka väga kõrge ja tegelikult konkurents ei toimi,“ ütles Lauring.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.