Uue toote väljatöötamisel kaasati kliendid juba esimesest päevast ning Alexela kaubandusjuhi Tiiu Valgu sõnul on tarvis hea kohvi müümiseks head kohviuba ning õigesti häälestada kohvimasin.

- Alexela kaubandusjuht Tiiu Valk
- Foto: Alexela
„Kuna inimeste maitsemeeled ja –eelistused muutuvad kiiresti, on ajaga kaasas käimine ainuke konkurentsis püsimise viis,“ ütles Valk. Eelmise aasta sügisest on kõigis Alexela tanklate ja poodide kohvimasinates uus kohviuba, mis on eelmisest kõrgema kvaliteediga ning ka klientide poolt heaks kiidetud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.