Uue toote väljatöötamisel kaasati kliendid juba esimesest päevast ning Alexela kaubandusjuhi Tiiu Valgu sõnul on tarvis hea kohvi müümiseks head kohviuba ning õigesti häälestada kohvimasin.

- Alexela kaubandusjuht Tiiu Valk
- Foto: Alexela
„Kuna inimeste maitsemeeled ja –eelistused muutuvad kiiresti, on ajaga kaasas käimine ainuke konkurentsis püsimise viis,“ ütles Valk. Eelmise aasta sügisest on kõigis Alexela tanklate ja poodide kohvimasinates uus kohviuba, mis on eelmisest kõrgema kvaliteediga ning ka klientide poolt heaks kiidetud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.