Goldtime'i tegevjuht Indrek Peterson on kindel, et Kaisa Toomingu tugev kogemus brändide loomisel ja edasiarendamisel, strateegiline vaade turundusele kui tervikule ning hea tunnetus ja arusaam valdkonna tegevuspõhimõtetest aitavad Goldtime'i liidripositsiooni juveeli- ja kellavaldkonnas veelgi tugevdada ning edasi arendada. Goldtime'i juveelehete brändijuht Aveli Kippari sõnul paistis Tooming silma oma tugeva portfoolio ning sisulise analüüsi poolest. “Tema loovjuhitud tööd Eesti disainibrändidele tekitasid koheselt kindluse, et ta mõistab juveeli- ja kellavaldkonda laiemalt. Kommunikatsioonivaldkonna kogemus on aga ehedaks tõestuseks, et ta oskab kõneleda tarbijaga,“ sõnas ta ja lisas, et päeva lõpuks ongi ju see kõige olulisem, et tarbija leiaks tee nende juurde ja saaks igati positiivse kogemuse.