Autor: Best Marketing • 10. august 2022

Goldtime'i turundust asus juhtima Kaisa Tooming

Eesti suurima juveeli- ja kellakaupluste keti Goldtime turundusjuhina alustas juulis tööd varasemalt festival Jazzkaare kommunikatsiooni- ja Nortali visuaalse brändijuhina tegutsenud Kaisa Tooming.
Goldtime'i värske turundusjuht Kaisa Tooming.
Foto: Jane Vogt

Goldtime'i tegevjuht Indrek Peterson on kindel, et Kaisa Toomingu tugev kogemus brändide loomisel ja edasiarendamisel, strateegiline vaade turundusele kui tervikule ning hea tunnetus ja arusaam valdkonna tegevuspõhimõtetest aitavad Goldtime'i liidripositsiooni juveeli- ja kellavaldkonnas veelgi tugevdada ning edasi arendada. Goldtime'i juveelehete brändijuht Aveli Kippari sõnul paistis Tooming silma oma tugeva portfoolio ning sisulise analüüsi poolest. “Tema loovjuhitud tööd Eesti disainibrändidele tekitasid koheselt kindluse, et ta mõistab juveeli- ja kellavaldkonda laiemalt. Kommunikatsioonivaldkonna kogemus on aga ehedaks tõestuseks, et ta oskab kõneleda tarbijaga,“ sõnas ta ja lisas, et päeva lõpuks ongi ju see kõige olulisem, et tarbija leiaks tee nende juurde ja saaks igati positiivse kogemuse.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700